torstai 26. helmikuuta 2015

Kaksi tarjoiluvaunua

Huomasin, että minulla oli jäänyt tämä postaus roikkumaan luonnoksiin. Oli tarkoitus julkaista jo joulukuussa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Muistattekos, että joulupukki toi minulle Everyday Designin Tampere-tarjoiluvaunun?

Vaunun alkutaival ei sujunut kaikista onnellisimpien tähtien alla, vaan posti oli kolhinut pakettia niin rajusti, että vahva metalliosa oli taipunut, eikä sitä saanut enää taivutettua takaisin. Maaliakin oli kolhusta lähtenyt. Olin silloin yhteydessä Everyday Designille ja sainkin uuden vaunun tilalle. Täytyy kyllä sanoa, että sain mielettömän hyvää palvelua ja uusi vaunu tuli kotiin nopeasti!

Posti tunnusti virheensä ja heidän pitikin korvata uusi vaunu. Kuitenkin kävi niin, että Everyday Design lähetti minulle uuden vaunun, niin posti ei korvannutkaan koko vaunun hintaa yritykselle takaisin! Kyllä kismittää pienen yrittäjän puolesta! Vaunu oli minulle saapuessaan asianmukaisesti pakattu ja suojattu, joten aika kovakouraisesti on postin täytynyt pakettia kohdella. Uusi vaunu ei enää tullut postilla, enkä tiedä onko Everyday Design joutunut kokonaan hankkimaan kuljetuspalvelun muualta. Kuinkahan iso raha se tuotteen koko hinta olisikaan ollut postille? Mutta yritykselle raha on tuntuvampi.

Tästä johtuen meillä asuu siis kaksi tarjoiluvaunua. Vaurioitunut majailee saunan pukuhuoneessa ja ehjä on olohuoneessa paraatipaikalla. Olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaan ja vaunun laatu sekä viimeistely miellyttävät minua paljon. Kiitos vielä Everyday Designille hyvästä ja nopeasta palvelusta!


4 kommenttia:

  1. Pitää sanoa, että minä aina pelkään pahinta laittaessani pakettia postiin! :D Tuollaiset vauriot vaatii kyllä tosi kovaa käsittelyä, puristuksiin jäämistä tai muuta vastaavaa. Luulisi, että postilla jos millä olisi selkärankaa korvata aiheutunut vahinko. :/ Mutta enivei, mahtavaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä jos paketissa olisi ollut jokin uniikki käsityö vaikkapa :( Mutta toisaalta ymmärrän postiakin, koska pakettihan hyvin saattaa olla huonosti pakattu ja niitä varmaan tapahtuu usein.

      Poista
  2. Täälläkin on kokemusta postin huonosta palvelusta. Aina saa pelätä pahinta kun jotain postittaa, eivätkä he ikinä korvaa vahinkojaan. Ihme, että tässä tapauksessa edes jotain korvasivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli minulle ensimmäinen kerta ja olin ymmälläni, koska tuote oli hyvin pakattu ja vahvaa tekoa, joten pakettia on pitänyt kohdella todella kovakouraisesti :(

      Poista

.:| Kommentit ilahduttavat aina! |:.